Users Voice for Yatra

97% users rated Terrible
0% users rated Poor
0% users rated Average
0% users rated Very Good
3% users rated Excellent
Pie Chart Review Representation for Yatra
Yatra Overall rating
Customer Support
Pricing
Returns/Refunds
User Interface
Quality

Rate Yatra Coupons Store

X
Customer Support
Click to Rate
Pricing
Click to Rate
Returns/Refunds
Click to Rate
User Interface
Click to Rate
Quality
Click to Rate

Recommended by 400+ verified customers on Trustpilot

Detailed Yatra Review by AskmeOffers Editorial Team

Before making any shopping decision at yatra.com, it is advised to check user's reviews of the yatra.com product or yatra.com merchant itself. At AskmeOffers.com, maintain 100% genuine and authentic reviews for the yatra.com store and yatra.com services and the same you can check before your purchase. We also request every shopper to submit and write about their experiences after availing of products or services offered by an yatra.com merchant to help others make shopping decisions easy! Thank you.

Yatra Recent User Reviews

👤

Reviewer Name: Sandeep Muzzalda

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 17-Feb-2021

Review Title: Payment for flight booking deducted but no confirmation
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Booked a ticket from Indore to kolkata on 15 feb . Amount of Rs 4530 was deducted from my account and have not got any ticket confirmation . Call customer care but no response. Email many time but no reply. My complaint no YA:27257893 was registered but they don't even tried to reply me. This is a problem of so many people everyday and you are not trying to resolve it. please yatra look at the issue of mine.

👤

Reviewer Name: jigar Lodalia

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 11-Feb-2021

Review Title: Got charged for hotel booking but no confirmation and no complaint no.
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Made a hotel booking and got charged for it but haven't received any confirmation mail and does not show any booking in my profile . i was charged 5738rs but have no booking or reference no. except for the banks transaction id and no way to contact them . also they are not providing any complaint no. when you file a complaint they reply with thankyou for your valuable feedback

👤

Reviewer Name: Devbrat Singh

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 09-Feb-2021

Review Title: Booked ticket from mumbai to delhi round trip. money got deducted but ticket wasn't booked. want full refund of the amount
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Booked ticket from mumbai to dekhi

👤

Reviewer Name: Sumit R

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 08-Feb-2021

Review Title: They are cheaters
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: They are cheaters, ban them and do not do any booking transaction with them.

👤

Reviewer Name: Saur

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 08-Feb-2021

Review Title: Worst experience ever
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Yatra is very unprofessional and unmanaged tour company. Which had hazzeles tour. Once they take money from customer they do not care. No communication between Yatra, driver and suppliers. The way yatra handled the situation is very unprofessional. #Worst experience. I would not recommend Yatra.

👤

Reviewer Name: E_nterTainMent P_laneT

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 06-Feb-2021

Review Title: My money has been deducted
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: My money has been deducted, and I have not received any confirmation mail or booking ID from your side. I want my money back as soon as possible

👤

Reviewer Name: jitu jangam

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 05-Feb-2021

Review Title: Today 05/02/2021 i have book ticket…
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Today 05/02/2021 i have book ticket from Nagpur to Pune on date 14/02/2021 amount has been debited but no ticket confirmation even they don't have customer care number and even they are not responding to mail .BIGEST SCAM amount debited 5337.0 RS

👤

Reviewer Name: Moore

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 04-Feb-2021

Review Title: Flight booking has always been easier…
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Flight booking has always been easier here.

👤

Reviewer Name: Ronak Shah

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 04-Feb-2021

Review Title: Never book from Yatra
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Today i have booked 1 night stay at Radhe Upvan Resort, Ahmedabad from Yatra Application. My payment has been deducted from my account but I did not get any booking or confirmation number on my email as well as message. Also I didn't see my bookings on my account. It's a ridiculous. Also resort not any resoponce from Yatra. I also try on customer care number as well as sent email over support email but didn't get any response.

👤

Reviewer Name: LAXMI JOSHI

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 30-Jan-2021

Review Title: Guys dont ever use yatra to book any…
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Guys dont ever use yatra to book any tickets.They are a big SCAM.for my booking ref 3009975448593 they were first not replying to my emails for good 2-3 months and then when i asked a refund they refunded a partial amount and now are not ready to give full refund giving reason ‘ We regret to inform you that Your booking transaction is greater than 180 days, due to this refund getting rejected through payment Gateway.’ . I have been chasing them now for 6 months.Its more of mental harassment what they are doing.

👤

Reviewer Name: A Auluck

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 29-Jan-2021

Review Title: Beware! Fraudsters
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Beware! A complete scam! They will take money and your booking would never go though! Will take you months to get a refund! Stay away as far as you can. Full on fraud!

👤

Reviewer Name: Sukanya Ramakrishnan

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 27-Jan-2021

Review Title: Cheats,never again
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Cheats,never again. Avoid this website by all means.

👤

Reviewer Name: Aarohi Kothavade

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 27-Jan-2021

Review Title: I had made a booking through Yatra for…
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: I had made a booking through Yatra for Malas at Panchgani. But the hotel did not receive any confirmation nor did we receive any confirmation from Yatra. The customer service number is also not in service nor is the booking showing in the app. The amount has been deducted. This shows what pathetic level of negligence and fraudulence Yatra.com is practicing. Had an extremely horrible experience.

👤

Reviewer Name: Sanjay Yadav

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 22-Jan-2021

Review Title: Never ever use Yatra.com..it’s really…
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Never ever use Yatra.com..it’s really horrible and their response is below then poor category...I would like to recommend not to book anything by Yatra.

👤

Reviewer Name: Abdul Basit

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 20-Jan-2021

Review Title: I would give ratings in minus if possible
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: I would give - ratings if possible. There service is worst.

👤

Reviewer Name: Dr Esther

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 20-Jan-2021

Review Title: Worst experience
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Recently I booked a SpiceJet flight with PNR GE9N4N from Chennai to Madurai through Yatra and without any proper communication the flight was cancelled and a full refund was credited from SpiceJet to Yatra and it's been more than a month I'm not able to talk to the customer service representatives and none of my mails were replied and I didn't get a Penny back ?

👤

Reviewer Name: Vijayaramana G

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 20-Jan-2021

Review Title: Rescheduling Flight tkt from Delhi
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: I have booked Flight tkt from Delhi - Hyd for jan 29th 2021, wanted to postpone to 30th Jan 2021, its been 24 hours since we sent a mail to reschedule the same,no response and also escalated to their Management, till now no response, also their customer care no 1860500900 dosent work, so you have to be at their mercy if they act and respond, i will never ever book flt tkt on this Yatra.com site. very very poor aupport

👤

Reviewer Name: Sonu

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 23-Feb-2021

Review Title: Refund
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: My booking reference no is 2102210076888. My booking got failed at time of booking . Amount is deviated from account but didnt get refund of that booking . Kindly take action as soon as possible

👤

Reviewer Name: My God

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 18-Feb-2021

Review Title: Very bad response
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Very bad response. Most of time after deducting amount from bank. Booking will not confirm. Moreover we dont get anyone of their customer care number. All numbers are not responsive. As well as email also not reponsive.

👤

Reviewer Name: Gautam Bhatia

Review Source Trustpilot

Review Submission Date: 18-Feb-2021

Review Title: HOPELESS!!
Customer Support   

Pricing                     

Returns/Refunds     

User Interface          

Quality                     


Review Description: Just one word. HOPELESS!!. STAY AWAY FROM THIS